pátek 19. července 2013

,,Našel jsem ti chlapa"

Hned na začátek, abych vás taky něčím pobavila. Dneska malý za mnou z ničeho nic ráno napochodoval a říká mi: "Misha, I found the right man for you" tak na něho zírám, co to povídá a říkala jsem si kdoví koho vůbec myslí..

A on pokračoval a vykládal mi o něm a pak z něj vylezlo, že to je vedoucí jeho kempu a jmenuje se Zack :D. Dokonce mi oznámil, že budem mít 3 děti :DD a na závěr ještě dodal, že ma beard (bradku) tak mu říkám, že nemám bradky ráda. Byste měli vidět, jak vypadal zklamaně chudáček, odešel si hrát.. Po obědě jsme se vydali k bazénu. Náhodou asi po 20 minutách k bazénu přišli taky všichni vedoucí kempu, kteří jsou cca v mém věku. Malý zpozoroval Zacka a začal na něho křičet přes celý bazén: "Zaaack, Misha doesn't like beards, you have to shave it, otherwise you cannot be her boyfriend" :D já jsem v tu chvíli nevěděla, jestli se jít schovat nebo se začít smát, mě to tak neskutečně odrovnalo :'DD. Jedna vedoucí kempu pohled na mě a smála a druhá se jí ptala, kdo je ta Misha tak si mě tam ukazovali.. no ne :D se směju tomu ještě teďka. Malý to zabil totálně :D.

Jinak situace je teď přes léto taková, že v San Franciscu je nejhnusnější část roku právě léto - mlha, zima kolem 13-15°C, takže jelikož má rodina má condo (něco jako apartmán) v Napa (oblast, kde je spousta luxusních vinic, sklípků apod.), kde je přes 30°C normálně, tak tam trávíme celé léto. Jsme tam přes týden běžně já, HM a děti. HD pracuje v San Franciscu tak tam za nimi jezdí na víkendy jenom. Já mám víkendy volné takže dostanu v pátek auto a jedu domů do San Francisca, kde se pěkně zchladím až do neděle. Teďka HM něco řeší ve městě takže se do SF někdy vrací.. Třeba tenhle týden jsem za nimi nejela do Napa v pondělí ráno, ale místo toho oni přijeli do SF odpoledne, byli tady a ve středu ráno jsme pak jeli všichni spolu do Napa. Pracovala jsem do dneška (pátku) a kolem třetí odpoledne jsem se vracela zpátky do SF na víkend. Napa je asi jen hodinu a půl řízení od SF, ale je neuvěřitelné, jaké jsou tady rozdíly teplot. Už jsem to tady myslím psala, ale je vždycky úžasné, když přijíždím k SF blíž a z dálky vidím, jak nad Golden Gatem je mlha. Ještě před mostem tady máme tunel takže většinou vjíždím do tunelu a mám sluníčko a vyjedu a už mám mlhu a zimu. Kolikrát ale i v té části města, kde bydlím to je na zimní bundu a přijedete do centra, které je 20 minut odsud a je to skoro na tílko.

Můj momentální plán je prodloužit o 9 měsíců, jet do ČR, udělat si bakaláře. To mi bude 25, až skončím a budu mít ještě čas se rozhodnout, jestli zůstanu v ČR a nebo jestli odjedu jako au pair ještě jednou a začnu řešit studentské víza. Uvidím, jestli mě bude doma v ČR něco držet a nebo ne. Takže jsem si to rozhodnutí takhle odsunula.

Chtěla jsem na blog napsat mnohem dřív, ale příští týden letím v pátek na vzdělávací kurz do LA - jupí! Problém byl, že s tím kurzem je spojený domácí úkol, který je třeba vypracovat a nahrát online minimálně týden dopředu. Takže zítra mám dead line tak jsem na tom teď hodně pracovala. Ono se to téma nezdálo nijak složité, ale jak se člověk jednou do toho pustil tak to dalo zabrat. Měla jsem za úkol napsat esej na téma My life, body - kde jsem se narodila, má rodina, jak a kde jsem byla vychovaná, vzdělání, zkušenost v jiných zemích, host rodina, budoucnost.. Na 5 stran, Times New Roman, 12 - 3 600 slov. Zdálo se to lehké, pak jsem napsala všechno možné o sobě, co mi nevadilo sdílet s někým cizím (přece nemůžu jim o sobě napsat úplně všechny osobní informace) a měla jsem 3 stránky a fakt jsem nevěděla, co tam vecpat, tak jsem vys*aně místo USA psala United States of  America apod. :D no nakonec mi to nějak vyšlo, něco jsem dopsala. Druhý úkol byl vést si denně deník aktivit.. Takže jsem si po 3 týdny zapisovala všechno, co jsem dělala ve stylu 7-8am woke up, got dressed; 8-9 fed kids wih breakfast apod. Pak jsem to všechno přepisovala do tabulek, pro každý den jedna tabulka podle vzoru a nakonec jsem měla shrnout v čem je můj nynější život podobný tomu v ČR a v čem se liší; jaké kulturní rozdíly jsem zaznamenala a co jaké nové zvyky si sebou odvezu do ČR. To byl málem můj konec :D. Hmm napsala jsem jim, že jsou tady některé věci podobné a že ty, které jsou jiné, se mi líbí víc, jaké jsou v Evropě tak že si nejsem jistá jestli si nějaké odvezu :D. No co jsem jim tam měla psát, ano najmu si uklízečky, nebudu umět smrkat do kapesníku, mé děti budou rozmazlené, budou mít všechno, budu nosit horší oblečení na ven a chodit v botech po doma? Jakože z praktické stránky života nevím o moc věcech, co by mi Amerika dala, spíše mě to mění jako osobu a pomáhá mi to uvědomit si, jak jednou chci dělat věci a jak ne.. Pomáhá mi to být si taky více sebevědomá v angličtině, ale to bych určitě nenazvala zvyky.
Ty úkoly se oba měly nahrát online, což jsem nakonec nějak udělala tak snad to bude ok. Musím to splnit, abych pak dostala certifikát, že jsem kurz úspěšně dokončila a dostala 4 kredity. Celkově potřebuju za tenhle rok 6 kreditů. Nebýt jedné holčiny au pairky, která už na podobném kurzu byla taky, tak bych pořádně nic nevěděla. Psala jsem jim tam pár mailů, ale odpověď žádná. Plus moje koordinátorka ví, že tam jedu a taky mi neřekla, že budu potřebovat si tam sebou vzít papír, který mi tam oni potvrdí o tom, že mám ten kurz odchozený a ty 4 kredity teda mám. No jsem zvědavá, jak to bude probíhat.. Snad to bude fajn a nebudu stresovat akorát :). 

Tak pro dnešek budu končit, zítra je velký den. Pořádám svou první párty doma haha. Jsem před host mum nadhodila, že si chceme udělat s holkami party, ale ještě si nejsme jisté kde a ona mě hned začala přemlouvat, že to musíme udělat u nás doma :D. Už mi o tom říkala předtím, ale bylo mi to blbé, když oni nejsou doma. Tak jsem se na ni tak nejistě dívala a ona na mě, že fakt musíme, že navíc to budem mít super, že oni nebudou doma a my tak budem mít celý barák pro sebe :DD. Jsem si psala na fb, že doma chtít udělat party s kamarádkami, které znám několik let, tak mě naši pošlou někam a tady přijdu za host mum, že děláme v sobotu párty s holkami, které vůbec neznám nebo znám jen trochu a ta mě ještě přesvědčuje, že to musím udělat u nich haha a ještě vypadala více nadšená než já, že konečně taky dělám party :D.

Centrum SF

Golden Gate Bridge

Golden Gate Bridge

Žádné komentáře:

Okomentovat