sobota 2. listopadu 2013

Halloween

Už během týdne před Halloweenem host mum s dětmi vyzdobili barák. Rozvěšeli kostlivce a pavouky všude možně. Taky jednoho takového velkého (vyššího než já) kostlivce s kápí a kosou postavili do vstupní haly kousek od mých dveří do pokoje. Nejenom že vypadal hrozně...

on taky reagoval na zvuk a pokud někdo zakřičel nebo tleskl tak se mu začala hýbat dolní čelist, blikaly mu oči a on se smál a něco říkal :D. Jinak tady je příklad dekorace baráku v našem sousedství:













Halloweenské párty už začaly týden předem od pátku. V pátek jsme se teda sešly s holkami, navlíkly kostýmy na sebe a šlo se do jedné části města. Většina lidí taky byla v kostýmech tak byla sranda pozorovat, co kdo byl.. Procházely jsme ulicemi a lidi se zastavovali a povídali si, co kdo je a pod. :)
Já se nemohla rozhodnout za co jít, všude v obchodech byly takové slutty kostýmy pro holky a do toho se mi teda moc nechtělo hlavně taky kvůli tomu, že by mě naše děti viděly a HM a HD :D takže jsem nakonec našla tohle na netu:
Cupcake

No myslela jsem si, že si k tomu vezmu leginy jen když budu s dětmi, ale ono to bylo nakonec stejně tak krátké a venku tak zima, že jsem se na to vyprdla a vzala si leginy k tomu i na párty. Mělo to celkem úspěch, nikdo jiný za cupcake nebyl :D.

Druhý týden byl ten pravý Halloween ve čtvrtek. Děti jely s rodiči ke známým a chodili trick or treat v jejich ulici a já dostala volno. Aspoň jsem měla čas se nachystat a taky HM byla tak hodná, že mi řekla, že ráno (pátek) nemusím vstávat a pracovat, že se o děti ráno postará, že si mám užít večer :)). 

Mezitím během týdne se k nám do domu dostal nějaký bezďák, což bylo creepy. 
Bylo 10 v noci a do baráku se nám vloudil bezďák. Nechápali jsme, jak se dostal dovnitř, ale máme teorii. Z venku máme na dveřích kuličku, takže člověk musí použít klíč, aby se dostal dovnitř, ale na straně dveří, když se otevřou je takový čuplík, který když se přecvakne tak ta kulička pak jde otáčet a funguje jako normální klika bez klíče.. a jak se zase přecvakne zpátky tak je zase napevno. Takže pravděpodobně někdo z nás to musel zapomenout přecvaknout zpátky. Většinou každý používá klíč a nezkouší otočit kuličku takže nikdo nepřišel na to, že se ty dveře teda daly otevřít. Ten bezďák musel chodit po ulici a zkoušet prostě dveře.. No aspoň že host rodiče byli doma a já nebyla doma s dětmi sama jako někdy, jinak by mě asi trefil šlak..V tom patře, kde jsou hlavní dveře, nic není. Jen vstupní hala, schodiště nahoru, můj pokoj, malá šatna a výtah. A jak tak uvažuju tak se divím, že mi nevlezl do pokoje, pokud by nechtěl jít nahoru. Já byla ještě ve sprše. Mám v pokoji svou koupelnu a měla jsem zavřené dveře, takže jak nad tím tak přemýšlím, tak mi klidně do toho pokoje mohl vejít. Ještě hned u dveří jsem měla kabelku a telefon takže jako jen by natáhl ruku a vyšel z baráku a my bychom nikdy nezjistili, kam se to ztratilo. Tím, že jsem byla ve sprše tak jsem ani nic neslyšela. Akorát jsem slyšela, že se nám spustil výtah, protože to dělá kravál. Ale to jsem si myslela, že host dad něco dělá.. Očividně ten výtah spustil ten bezďák, jak šmejdil kolem, host dadovi naštěstí došlo, že já asi v noci výtah nepoužívám a šel to dolů zkontrolovat. Já pak akorát slyšela, že řve "get out". Do toho se nám rozchechtala ta debilní kostra :D a já stála, jak blbeček v ručníku a nebyla si jistá, jestli jsem dobře rozuměla :D. Za chvíli sms od HM, jestli jsem ok a s vysvětlením, co se stalo.. 

A pak přišlo 31.10. HALLOWEEN a já měla odpoledne už volno konečně. S holkami jsme se sešly u jedné a pak se zbytkem v Castru, což je taková zvláštní část San Francisca. Je to ta část, kde bydlí většina takových těch gayů, hipísáků a zvláštních lidí, ale je to cool :). Tak jsme se tam procházely v kostýmech a fotily s lidmi jak nějaké celebrity haha. Hlavně se nás třeba jeden člověk zeptal, jestli se s námi může vyfotit a krom jeho kámoše se u nás zastavovali další lidi a fotili si nás taky kvůli kostýmům :). Nebo se mě týpek ptal, nějaký japončík, moc jsem mu nerozuměla a ukazoval na foťák a já myslela, že se ptá, jestli ho nevyfotím s někým a on se chtěl vyfotit se mnou :D. Tady je ukázka fotek z Castra. Hloupou mě vůbec nenapadlo vzít foťák tak to mám všechno focené jen mobilem, ale tak aspoň něco :) :
























Typické Castro








Později ještě některé holky jely do klubu, ale já toho už měla plné kecky tak jsem jela nakonec domů. Sice jsem nejprv myslela, že půjdu s nimi, ale pak mě to nějak přešlo. Už jsem stejně měla od rána nějakou divnou náladu. Nevím, jestli i kvůli tomu bezďákovi, protože jsem pak v noci nemohla ani pořádně spát, a to jsem se už raději zamkla i u sebe v pokoji pro jistotu.
Hlavně taky ještě v noci ve středu jsem dopisovala úkol na víkendový program, který mám příští víkend. Dokončila jsem to někdy o půlnoci, takže jsem šla spát pozdě a pak ráno vstávat na sedmou do práce a večer na párty. No hold to už není, co to bývalo :D stárnu :D.
Ten úkol měl 2 části:
1) 5-stránková esej, písmo 12, times new roman, žádné obrázky, 3 600 slov. Téma - moje budoucnost, zaměřeno na práci, kterou chci dělat a měla jsem zahrnout životní cíle, aspirace, ...
No nebyla to žádná prdel. Hlavně taky nevím ještě, co budu pořádně dělat.. záleží na jakou školu se dostanu, až se vrátím domů. A pak taky nikdy jsem si nijak dopodrobna nic nezjišťovala takže jsem to vzala tak nějak oklikou a jestli mi to neuznají tak mě asi klepne. Dozvím se to příští neděli.
2) Daily food journal - což znamená každý den si zapisovat co a v kolik jsem jedla, v jakém množství a jak to bylo připraveno, jestli uvařené nebo čerstvé, jestli nízkotučné nebo normální.. no prostě takové ptákoviny. Tohle jsem měla dělat po dobu 3 týdnů, takže tam mít 21 denních záznamů. Pak ještě pod tím, jsem měla porovnat, jak se moje stravování tady liší od toho doma, jaké jsou rozdíly mezi českou a americkou kuchyní. Každopádně to bylo jednodušší než ten bod 1.
Doufám, že mi to uznají, protože pokud ano tak mi zapíšou kredity, které mi chybí do papírů a já tím pádem budu mít splněno. Budu moct vypsat zbytek prodlužovacích papírů a odevzdat je koo nebo je někam poslat. Pak mi pošlou nový DS form, který potřebuju, abych se mohla objednat na ambasádu, takže doufám, že mi ho pošlou co nejdřív, abych se mohla objednat co  nejdřív. 14. ledna letím domů a nejraději hned 16. bych šla na ambasádu zažádat si o nové vízum. Teoreticky bych to dělat nemusela, ale to by znamenalo, že bych v druhém prodlouženém roce nesměla opustit USA a to by mi zhatilo mé cestovní plány, takže se modlím, aby mi to všechno pěkně časově vyšlo :). 
Tenhle měsíc budu mít narozeniny, tak se na jednu straším těším. Přece jsou to 21. narozeniny a tady to je tak trochu ,,big deal". Plánovala jsem si, že pak hned pojedu do Vegas, ale vypadá to, že mi to snad ani nevyjde, tak to budu muset odložit. Musím myslet ale pozitivně, třeba se ještě nějak vyvrbí :). Na druhou stranu to budou první narozeniny mimo domov, nějak mi chybí představa, že to půjdem oslavit s holkami, ale hold to letos nějak přežiju :D. Příští rok už na narozeniny doma budu. Hlavně tady 21 nic není s tím, ja teprv lidi můžou do barů a prostě teprv si začínají užívat a mají děti až po 30. U nás si budu připadat stará :D hlavně, když některé holky už mají mimina. Moje máti se ve 21 vdávala :D ..no leda že bych potkala ve Vegas nějakého manžela a vyzkoušela si jednodenní manželství :D

Žádné komentáře:

Okomentovat