neděle 9. prosince 2012

Florida a Massachusetts

2 adoptované holky, Florida
Před 6 dny mi na profilu naskočila rodinka z Floridy a taky jsem hned měla od nich na mailu zprávu, že jsou interested se mnou mluvit a pokud mám otázky tak ať jim je pošlu. Florida zrovna nebyla mezi mými favority, ale říkala jsem si, že uvidím, jací budou atd.

Mezitím jsem se náhodou dozvěděla od jedné slečny, že se jí už před nějakou dobou taky ozvali a taky že mluvila s jejich stávající au pair. Nedozvěděla jsem se nic, co by můj názor na ně zlepšilo, spíš naopak. Napsala jsem jim mail a taky nějaké otázky, ale do dneška mi neodpověděli. Američani jsou teď před Vánoci děsně busy, ale zrovna u téhle rodiny mě to neštve.

3 holčičky, Massachusetts
Ani jsem nedoufala, že by se mi během prosince rodiny ozývaly, spíš jsem počítala s lednem, ale dneska jsem byla mile překvapená. Na mailu jsem měla rovnou i zprávu. Rodina vypadá celkem dobře. Mínusy pro mě zatím jsou hodně flexibilní schedule a to, že žijí na farmě (lamy, kozy, slepice, pes). Sice bydlím ve vesnici, ale nemáme tu žádná zvířata ani tak nic..Táhne mě to do města, kde jsem skoro pořád, takže hádám, že na farmě bych moc dlouho nevydržela nebo si to aspoň nedokážu představit momentálně, tyjo :). Mají teď českou au pair (holky která tam jste?? :)) tak, že bych mluvila prý i s ní, což je zase fajn :).
Asi bych si neměla moc vymýšlet, ale po tom, co mám za sebou, se mi nějak utříbilo, co ano a co ne a ta farma mě teda dost děsí :D. No uvidíme, možná mě okouzlí tak že mi kozy a lamy nakonec vadit nebudou.. :) :D.

3 komentáře:

  1. Jééé další rodinka, to je moc super!:) Američani jsou pořád busy takže si nevybereš, ale je fájn, že se rodiny ozývají :)
    A farma? No nevím nevím. Ono celkově Massachusets není ideální, ale když budou fájn... Jen se fakt dávat bacha a mluvit s aupair taky. Ono jen jestli se ti vyplatí, když nejbližší větší město bude na míle daleko. To taky není nejlepší žít někde pryč jak jsi psala. Ale promluvit s nima můžeš, co jako, za to nic nedáš:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky právě nevím.. nedokážu si sebe představit na farmě :) patřím do města :D. Ale uvidíme, mluvit můžem :). Čekala jsem už i tak dlouho, tak co.. měsíc nebo dva navíc už mě z toho nevytrhnou :) a mně se ta moje vysněná rodina nakonec určitě ozve. Věřím tomu :)

      Vymazat
  2. Určitě ozve, prostě raději si na tu vysněnou počkat, než pak litovat, že jsi šla k nějaký jen proto, že se bojíš, že se jiná neozve nebo tak. A hlavně pak mít rematch, tohle je třeba hodně zvážit.
    Ale neboj já budu taky docela dlouho čekat haha :D hlavně ještě mě čeká agentura :D no zábavička.
    Ale prostě fakt bacha na tu farmu no. Co z toho, že to bude super rodina, když bys měla být jen tam a nikam jinak se nedostat :/ Prostě ani na nákupy nebo takhle:/ Na prd. Hlavně bez kamarádů a tak. Chce to hodně zvážit. Ale když s nima promluvíš, tak tím nic neztratíš:) Proč ne jako:) Třeba nakonec zjištíš, že to tam není tak hrozný a že to není zapadákov, kdo ví jak to je:D haha :)

    OdpovědětVymazat