úterý 1. ledna 2013

Šťastný nový rok!!

Všem Vám přeji šťastný Nový rok, ať je ještě lepší než ten minulý!! :).

Doufám, že to taky s rodinami bude lepší a přeji ať se nám všem au pair, které ještě čekáme, ozve konečně nějaká skvělá rodina.

Mezi Vánoci a Silvestrem se mi překvapivě jedna rodina ozvala, měli jsme jeden skype, ale asi zase teda nic. Nebylo to ono. HM sice působila sympaticky, ale HD jsem nemohla skoro vystát, a to jsem ho viděla jen přes skype. Moje segra seděla vedle mě celou dobu tak, že ji nešlo vidět, ale ona na obrazovku viděla a po tom, co jsem skype vypnula, sama mi řekla, že ten HD byl nějaký divný.. Občas blbnul signál, aspoň u mě.. tak že jsem slyšela co třetí slovo.. Rodince jsem o tom řekla, omluvila se za to.. a když jsem se ptala, jestli by mi něco nezopakovali tak mi to HM ochotně napsala do zprávy, ale HD vypadal jako by chtěl přetočit očima v sloup, ale zastavil se na půl cesty.
Takže to už byla v pořadí 9. rodina, vlastně 4. pokud bych počítala čas od prosince, kdy jsem se oficiálně po Holandsku ,,vrátila" do matching posunutím si 1st arrival date na leden.
Teď už to prostě musí přijít!!

Žádné komentáře:

Okomentovat