sobota 16. února 2013

Předodletová schůzka, projekt a To Do List

K předodletovce toho není moc co napsat. Jela jsem na ni sama a až na místě jsem se dozvěděla, že přijde ještě druhá slečna, kterou už znám z fb, ale bylo to fajn, aspoň jsme se mohly seznámit osobně. 
Na schůzce jsme dostaly letenky, nějaké papíry, seznam holek, které letí s námi a taky atlas. Paní v agentuře s námi všechny papíry prošla a vysvětlila nám co a jak, i když by to asi nebylo třeba, všechno jsem už měla zjištěné předem. Tu schůzku jsem čekala o něco delší, ale vzhledem k tomu, že jsme neměly žádné otázky navíc tak to celkem rychle uběhlo. Chvíli si s námi paní povídala, kam jedem, jaké děti apod. Pak jsme zaplatily poslední poplatek a šly společně kouknout do obchodů. Dokoupila jsem si pár věcí, které mi ještě chyběly a pak jsem jela domů.


Smůla byla, že jsem teď před odletem onemocněla - kašel, bolest v krku.. Vyfasovala jsem antibiotika a kapky, ale ani jedno mi nepomohlo úplně, takže jsem ještě dostala na doléčení homeopatika. Přijednom jsem poprosila doktorku jestli by mi nemohla napsat nějaké prášky, nejlíp antibiotika sebou. Pár holek mi doporučilo, že je dobré je sebou mít. Doktorka nejprv vypadala, že mi to nenapíše, pak říkala, že leda, že by to nešlo přes pojišťovnu, tak jsem jí řekla, že mi to je jedno, že si to zaplatím, hlavně ať mám něco sebou.. 

Před odletem všechny au pair, které jedou přes agenturu APC mají za úkol vypracovat Pre-departure project. Měl by obsahovat nějaké info o tom, kam jedeme, o rodině a dětech, o naší zemi a taky vývoj dítěte, nějaké tipy na svačinky, dětské knížky, hry, písničky apod. Máme si ho vytisknout a vzít sebou povinně na školení. 
Já jsem ho psala stylem ctrl c, ctrl v a stejně mi to zabralo šíleně hodně času. Doporučují nad projektem strávit alespoň 8 hodin, já jsem jich nad ním strávila snad min. 12 :D. Konec jsem celkem odflákla, ale co.. Hlavní je, že ho budu mít. 

To Do List (jen část, která se bude hodit všem):
  • Doktoři: Obvodní, zubař, gynekolog (prohlídky + léky)
  • Léky: Orofar, algifen, antikoncepce, magnesium, céčko (od babičky), kinedryl, endiaron, antibiotika
  • Pojišťovna: Odhlásit se
  • Směnit peníze
  • Plná moc na poštu
  • Mezinárodní řidičák
  • Kadeřnice
  • Pre departure projekt
  • Předodletová schůzka
  • Prokliky v au pair roomu
  • Zajistit si dopravu do Prahy a na letiště
  • Okopírovat dokumenty
  • Dárky pro rodinu 
  • Dokoupit, co mi chybí + foťák
  • Sbalit se
Už zítra odpoledne jedu do Prahy. Čeká mě cca 5 hodin ve vlaku, ale aspoň, že nepojedu sama a snad mi to rychleji uteče :). V pondělí mi to letí brzy ráno, takže bych už měla být kolem 4 hodin ráno na letišti.
Smutnění už na mě taky přišlo, zrovna včera a to jsem si myslela, že se tomu vyhnu :). Hlavou se mi honí milion myšlenek, smíšené pocity.. Nevím, jak to popsat, mám prostě takovou blbou náladu. Snad mě to brzy přejde :). Nevím, jestli zítra stihnu napsat poslední článek před odletem, ale pokusím se.. Kdyby mi to náhodou nevyšlo, tak mi prosím držte palce, ať ten 9 hodinový let z Německa do New Jersey nějak přežiju :D. Už za dva dny tam budu a začnu si plnit svůj americký sen :))

3 komentáře:

  1. Doufám, že všechno proběhlo fájn, těším se na článek, až napíšeš jaký bylo loučení, let, školení, první dojmy z rodinky, napiš pak jeden velký článek (ať máme co číst), snad se ti naskytne co nejdřív možnost a budeš mít čas. Těším se na další článek :) :D
    Hezky si to tam užívej, konečně po tom čekání to všechno začalo! Good Luck! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj :) doufám, že mi někdo na tohle odepíše, chci se zeptat ten project, dělala si ho v nějakým speciálním programu nebo jen ve wordu? děkuji :)

    OdpovědětVymazat