středa 30. dubna 2014

Facebook & Google exkurze

Očekávání bylo nejspíš až moc velké po tom, co jsem viděla film Internship -,,Stážisti". Po návštěvě Facebooku a Googlu jsem byla celkem zklamaná. Facebook byl fajn. Měli jsme s kamarádkou dobrého průvodce, který nám všechno vysvětlil a ukázal nám všechny zajímavosti. I tak to ale nebylo to, co jsme čekaly. Od Googlu jsem po tomhle čekala víc, ale ten  byl ,,horší". Jenom kancly, občas nějaké sochy a umění.. Průvodce byl taky takový nic moc, možná i to hrálo roli.

Facebook

Někdo by si představil jednu obrovskou modrou budovu, přitom to je komplex budov. Přirovnala bych to ke campusu. Člověk projde vchodem dovnitř, nahlásí se na recepci - za kým jde apod. Bez známého, který tam pracuje, se tam nedostanete. Pak pokračujete a vejdete do takového mini městečka. Mají tam chodníky, trávník, vysázené stromy, lehátka, různé restaurace, cukrárnu, ve kterých mají všechno jídlo a pití zadarmo. Mají tam i hernu, různé stolní hry, posilovnu atd. To vše je olemováno kancelářemi. Lepší pracovní prostředí asi nenajdete :).













Trochu jiný
 automat
Kanceláře jsou hodně v takovém moderním industriálním stylu. Mně se třeba zase až tak moc nelíbily. V některých místnostech měli lidi naskládané stoly jeden vedle druhého. Působilo to takovým namačkaným přelidněným dojmem, ale to některým lidem vyhovuje :).


Google

V porovnání s Facebookem byl Google mnohem větší. Bylo to několik ulic plných kancelářských budov apod. Měli taky svou jídelnu, posilku atd. ale nepřišlo mi to tak super jako ve Facebooku.

Nejvíc radost mi asi udělaly sochy cukrovinek. Perníčka jsem si zamilovala :D.



<3 :D














Každopádně to byla super zkušenost a bylo fajn vidět, jak to tam funguje :).

Žádné komentáře:

Okomentovat