neděle 27. dubna 2014

Po dlouhé době

Pro změnu jsem teď měla zkažený počítač a tenhle týden jsem se konečně dostala k tomu, abych si koupila nový, jupí!

Od února se toho stalo hodně takže to nějak shrnu pěkně po pořádku.

Naposled jsem psala, že jsem byla nemocná. To už je naštěstí za mnou. Co by vás mohlo zajímat.. Kontrolovala jsem stránky pojišťovny a nebýt pojištěná tak by mě ta jejich lékařská péče vyšla cca na 20 000 korun. Být tady bez pojištění se rozhodně nevyplatí :).



V březnu měly děti narozeniny - všichni tři. Narozeninové party dětí jsou tady BIG deal takže se plánovaly už týdny dopředu. Kluk to měl na místě, kde se střílí něčím jako kuličkovkami, akorát místo kuliček to je na takové pěnové ,,náboje". Měl pozvaných minimálně 15 dětí. Všichni k nám dorazili v sobotu ráno a pak jsme my dospěláci každý vezli auto plné dětí na to místo. Cesta skoro na půl hodiny po dálnici a kluci uřvanější než holky.
Malá měla svoji oslavu na místě, kde rodiče můžou děcka nechat a oni tam pak za pomoci paní šijou různé věci - jednoduché plyšáky, kabelky, polštářky atd. Děcka to hrozně baví.
Nejstarší měla oslavu doma na téma jedné tv show, kde lidi dělají cupcakes na určité téma a takhle soutěží mezi sebou. Je to něco jako kuchařská soutěž, akorát je to celé o dělání cupcakes. Nakoupili jsme teda různé druhy těsta a polev a sladkostí. Rozdělily holky do týmů a každá si udělala dva cupcakes. Měli jsme i ,,porotu", která každý z nich hodnotila. Byl to super originální nápad a holka si to vymyslela úplně sama :).

Na přelomu březen/duben jsem si vybrala první týden (ze dvou) placené dovolené. S kamarádkou jsme jely na plavbu z LA do Mexika a bylo to naprosto super! Vždycky jsem si to chtěla vyzkoušet a Mexiko bylo na mém travel listu taky. Sice jsem přemýšlela o plavbě z Miami do Karibiku, ale hold letenky ze SF tam stojí od 600 dolarů nahoru a cruise sama o sobě není zrovna nejlevnější, takže když se kamarádka zmínila o plavbě z LA tak jsem byla interested. Napíšu o tom samostatný článek a přidám i fotky.. ještě jsem se k nim totiž ani nedostala.
Celou dobu stahuju a přetahuju do nového noťasu staré fotky, které jsem měla taky naštěstí zálohované. Ale určitě se brzo k tomu dostanu.
Z plavby jsem přijela v neděli v noci a hned v pátek jsme letěli s rodinou na Floridu na 10 dnů. Ani jsem se pořádně nestihla vybalit a vyprat si a už jsem se balila znova. Tentokrát to bylo naposledy co jsem byla na Floridě nejspíš, takže jsem se tam s tím tak nějak v duchu rozloučila. Snažila jsem si to tam užít, ale ke konci už jsem se těšila zpátky do SF, na holky atd. Přiletěli jsme zpátky vlastně tohle pondělí. Tenhle víkend jsem byla s holkami po strašně dlouhé době a příští víkend už tady zase nebudu, because ,,Vegas baby". Upřímně už mě to nebaví pořád být mimo SF, balení, vybalování, praní, balení,... a pořád tak dokola. Teď to tak vyšlo, že se to nasbíralo všechno najednou a já už cítím, že potřebuju vypnout a užít si nějaký čas v SF. Navíc už mám jen pár měsíců do konce a přijde mi, že jsem tady ještě nic nestihla a chci vidět všechno a dohnat všechno. Nechci až to vyzní tak, že si ničeho nevážím nebo že už jsem tak ,,rozmazlená", že už nevím coby. Kdysi jsem taky seděla doma na zadku a koukala na fotky a říkala si, že chci tam a tam a pokaždé se těšila na každou dovolenou. Teď tu šanci mám a pořád se těším na všechno a snažím se si to užít.. Jenomže čím víc cestuju ,,sama" (s holkami, které znám jen odsud), tak se mi nějak víc stýská a říkám si, kéž by tady byla segra a nebo moje holky se mnou a abychom si to užily spolu a nebylo to jen o odškrtávání míst ze seznamu (s nadsázkou).

Mezitím v SF jsem se jela jednou s kámoškou podívat do Facebooku a jednou do Googlu. Fotky a nějaké menší info taky přidám příště, až je budu mít pěkně v počítači.
Kupování noťasu bylo tenhle týden super exciting, přišlo to trochu nevhod, protože jsem teď měla velké výdaje na to Mexiko, ale nějak jsem to vyřešila takže konečně zase můžu normálně fungovat :). V pátek jsme byly s holkami na house party a v sobotu jsme si šly jen tak sednout večer ,,na jedno". Já pak šla ještě s jinou kámoškou do Starbucks na něco na zub a v neděli snad pojedem do downtown odpoledne. To se ještě uvidí.

Jinak klasicky mám v hlavě bordel :D. Už jsem nějak odmítla myšlenku na to, že bych tady studovala. Ale pak sedím s holkami a smějem se spolu v hospodě těm našim historkám a nebo projíždím autem okolo Golden Gate Bridge a říkám si, že nechci domů :/ :D


Žádné komentáře:

Okomentovat