pondělí 4. srpna 2014

Road Trip Cali, Vegas, Utah, Arizona

Zdá se jako by to bylo včera, co jsem tady přijela a přitom jsem o víkendu už dostala od agentury email, abych si zabookovala zpáteční letenku do ČR. Odlet listopad-prosinec.

Cítím se rozpačitě. Na jednu stranu se nemůžu dočkat na všechno, co jsem si naplánovala. Na druhou stranu bude těžké opustit San Francisco a host rodinu, když vím, že se tady jen tak rychle znovu nepodívám. Ale budu myslet pozitivně :).

Jsem ráda, že segra s mamkou stihly za mnou přijet a já jim mohla ukázat San Francisco, místa, která tady miluju nejvíc. Spolu jsme se taky vydaly na road trip a viděly spoustu krásných míst. Koukněte:



SF:
Palace of Fine Arts

Výhled z Twin Peaks


Strmé ulice


Baker Beach

Downtown




Kalifornie:










Las Vegas:







Utah:

Bryce Canyon






Arizona:
Coral Pink Sand Dunes



Lake Powell
Colorado řeka

Přehrada

Horseshoe Bend


Antelope Canyon (v podzemí)




Jako v nebi :)

Colorado řeka

Přes tenhle jsme jeli :)


Grand Canyon






Co dodat :) :D






Barbie dům :)

Nejdelší úsek po stejné cestě :)

Žádné komentáře:

Okomentovat